نخستین نمایشگاه فرصت ها و دستاوردهای موقوفات کشور با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و جمعی از مسئولان اقتصادی در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران گشایش یافت.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری هفته وقف، نخستین نمایشگاه سرمایه گذاری موقوفات کشور با هدف معرفی ظرفیتهای مجموعه اقتصادی موقوفات کشور و ارائه و معرفی فرصتهای سرمایه گذاری صبح امروز یکشنبه 7 دی ماه با حضور عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه و رئیس بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور،عباسعلی جعفری معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه و جمعی از مسئولان اقتصادی،مدیران و دست اندرکاران طرحهای عمرانی موقوفات در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.
 
بر اساس این گزارش در این نمایشگاه که بیش از 15 شرکت اقتصادی و تولیدی و چندین سازمان اقتصادی و انتشاراتی،حضور دارند،دستاوردها و عملکرد مجموعه های اقتصادی وابسته به بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور و سازمان اوقاف و امور خیریه به نمایش گذاشته شده است.
 
این گزارش می افزاید:این نمایشگاه در آستانه برگزاری دومین همایش وقف و اقتصاد که فردا دوشنبه 8 دی ماه برگزار می شود گشایش یافته است.
 
بر اساس این گزارش بنیاد فرهنگی البرز،سازمان چاپ و انتشارات،شرکت چاپ و انتشارات اسوه،شرکت همگام خودرو،شرکت اطهرآب،شرکت کشاورزی و دامپروری سوران،شرکت معدنی گنج آفرینان ایرانیان و سایر مجموعه های اقتصادی وابسته به بنیاد موقوفات و سازمان اوقاف در این نمایشگاه حضور دارند. 
/2759/